lauantai 5. huhtikuuta 2008

Hei minä olen Chili!





Muutin tänne touholaan viikko sitten ja hyvin olen viihtynyt. Paljon on ollut tutkittavaa ja seura on mieluisaa. Täällä asuu myös harmaa, musta ja ruskea kissa ja ne kaikki tuntuvat kisaavan huomiostani.
Tuo Musta on niin hassu, minä tykkään siitä. Heti ekana päivänä se oli mun kamu ja minua ei yhtään pelottanut, se muistutti niin Morris-setää.
Sitten on se harmaa kurisija joka tuo mieleen ihan Santtu-tädin, se puhuu paljon ja haluasi pussata, mutta enhän minä, olemmehan vasta tutustumisasteella! Kovin juostaan kilpaa sen kanssa ja jahdataan huiskaa. Minä voitan aina!!! Mami vaan on ilkeä välillä ja pitää minusta kiinni, siis PITÄÄ KIINNI juuri silloin kun huiska lentää upeassa kaaressa kauas! Mambon pitää muka välillä saada noutaa, MITÄ, minähän se noutaja kissa olen, maailman ensimmäinen sellainen!
Se ruskea kissa tuo mieleen Pilvin, se on niin kaunis ja on varmaan jotain jaloa sukua. Me leikimme sen kanssa koko aamun, juoksimme kuin varsat laitumella ja minulla oli tosi lystiä. Se päästelee outoja suhinoita ja murinoita minulle välillä, yrittää komentaa...MINUA!? Minä vaan nostan häntäni silloin pystyyn ja siirryn jahtaamaan palloa, siinä sitten suhistelee jos siltä tuntuu.

Tämä talo on tosiaan Touhola, koko ajan tuo ihmis-mami häärää ympäriinsä. Se sekoittaa paikkoja ja jättää tavaroita ympäriinsä. Sitten se kutsuu minua säheltäjäksi ;-).
Tänään ollaan asennettu pakastinta, minä meinasin melkein jäädä alle!
Sitten järjesteltiin kansioita, siivottiin lattialle unohtuneet työkalut, harjattiin lattiaa, pestiin hella, Vaihdettiin hiirille puhtaat aluset, ja siistittiin kissojen komeroa. Ja päivä on vasta puolessa välissä, meillä on mamin kanssa vielä puolipäivällinen seikkailuja edessä!

Tässä kuvasatoa tästä päivästä

Tässä on meidän uusi iso pakastin jonka alle meinasi pieni kissa rukka jäädä! Sinne tulee kaikkia kissojen herkkuja kuulema eli se on meidän herkkukaappi. Tiistaina mami lupasi lähteä hakemaan monta kiloa tipuja meille!!!...mitä ne tiput on?

Sitten se paljon puhuttu hiiriterraario, MISSÄ NE HIIRET ON meillä oli treffit sovittu "Kissaaukion kitalaessa!"???!!

Sitten kävi mamille iso vahinko...saanko esitellä uuden KOTINI >:-/
Lopun voitte varmaan arvata...melkein 10 minuuttia, kuulitteko 10 MINUUTTIA! Sai kyllä kuulla kuulla kunniansa ja hellitellä minua tuon moka jälkeen pitkä tovin. Niin hyvä minä olen sille, lohdutin sitä pitkän aikaa kuristen lohduttavia sanoja sen leukaan.

Kaiken tämän työtaakan jälkeen sitten leikittiin pallolla, ja se on aina yhtä mukavaa eteenkin kun on monta lempipalloa. Mami sanoo että nämä pallot ovat "lifesaver -palloja", ei tarvitse yöllä pimeässä pelätä lentävänsä nurin astuessa niiden päälle, kun ne on pehmeitä...katsois eteensä...

1 kommentti:

Karvalapset kirjoitti...

Hei pikkupippuri! <3 Olipas hauska lukea sun touhuista. :) Hauska kuulla ja nähdä, että sulla on siellä paljon kivoja uusia kavereita.

terv. Morris, Santtu ja Pilvi