sunnuntai 7. lokakuuta 2007

meidän aamu

Pitäisi pedata, mutta se on mahdotonta...Mambo muistuttelee "mamia" kuinka tärkeää on ennen petaamista antaa yön jälkeen petivaatteiden hengittää ja tästä työtehtävästään hän pitää kovasti huolta. Ihan vaan sen "mamin" parhaaksi.



"Katsos kun minä olen kaunis, katso olen ihana, melkein vastustamaton.
Katson silmiisi niin viattomasti, ja vetoavasti kuiskaan niillä käsillesi. Venytän varttani, tiedän että et kauan enää voi vastustaa. Turkkini silkkinen kiilto kutsuu sinua, sinä tulet tiesin sen ja taas minä saan ihania aamuhaleja, pusuja sekä silityksia. "

I LOVE YOU!







Ja sitten saapuu Salsa tapahtumapaikalle
Mikäs möykky se täällä on, mami sääää ooot pedannu huuuoonosti...

...jospa minä sitten vähän autan oikomaan peitettä!

Vähän tuosta ja...HÄ, liikkuva möyky *hämmentynyt katse*!!!

Mitä, mitä...pysyppä siinä, kyllä minä sinut vielä silitän lättänäksi, oion oikeaksi, tasoitan tasaiseksi tantereeksi.
Maaaaaaami, Salsa kiusaa se ei anna mun hoitaa tehtäviäni kunnialla. Mä oon sun pedin vartia ja toi tuli ja sekoitti kaiken....

Salsa *kjäh-kjäh*...mitäs yritit viedä kaiken huomion söpötykselläsi...

Ei kommentteja: