torstai 30. lokakuuta 2008

Minä olen täällä, eikun täällä, täällä

Chili tykkää olla taas mukana menossa....siitä tulikin mieleen että enpä ole vielä kertaakaan osallistunut kissankuvahaasteeseen joten tehdään se nyt, kun oma blogi juttukin on niin aiheeseen kirja/lehti sopiva!

Kissankuvahaaste 87: "Kirja/Lehti"

Jokainen kissanomistaja on varmaan törmänneet ongelmaan "oma-aikaa" vs. kissa haluaa olla läsnä ja joka puolella juuri silloin. Minulla on iso ongelma lukiessani esim. tenttiin, Chili meinaan on sitä mieltä että se on hänen aikaansa kun minä olen sohvalla, eli minä+sohva+Chili olemme mukama yhtä...ai jaa. Tätä ajattelee myös Toscha, Mambo ja Salsa...get the picture :D.

Kaikki alkaa sillä että siitä, että siihen lähelle tullaan vaivihkaa. Sitä jatkuu Chilin kohdalla tasan 3Sec ja jos siinä ajassa ei muka huomata toisen tarpeita (pöyristyttävää), alkaa sinnikäs taistelu.

Ensin pyritään voimallisesti syliin tyyliin "minua ei ole sylitetty moneen tuntiin, halipula, halipula, halipula". Jos se ei tehoa alkaa järjestelmällinen kirjojen pommitus eli riivitään ja purraan kirjoja
Sitten hyökitään sivujen alle ja otetaan pikku spurtteja siinä päällä samalla kuin yritetään kiinnittää mamin huomiota, mamin joka leikkii sokeaa.
Lopputulos tietenkin on usein se 15min purina hetki lämpimässä kainalossa, täytyyhän sitä sinnikkyys palkita...

4 kommenttia:

Pia kirjoitti...

Mainio tuo eka kuva :DDDDD...

Viivi kirjoitti...

Samaa mieltä edellisen kanssa, loistava kuva ja sai aikaan tosi hyvän mielen näin aamutuimaan!

Anonyymi kirjoitti...

Tervetuloa mukaan. Hilpeitä Chili kuvia :)

ArualMaria kirjoitti...

Heh, tosi hauska tuo ensimmäinen kuva. Piti kahdesti katsoa, että MITÄ... :D

Sulla on kivannäköinen blogi, selkeä ja hyviä kuvia kissoista. Täytyy rueta seuraamaan.

Tervetuloa vierailemaan myös minun blogissani: http://nekola.blogspot.com