perjantai 25. syyskuuta 2009

25 asiaa minusta: Salsa


1. Minua voi tuttavallisimmin kutsua "maailman kaunein".

2. En ole ylpeä, en itseriittoinen enkä todellakaan itserakas. Minä vain yksinkertaisesti olen maailman napa, se rooli jotenkin vaan pukee minua muiden mielestä. Ihan syytön tähän arvioon olen!

3. Olen show tähti, ihan oikeesti! Hurmasin estraadilla monet vuodet (toim.huom. "just joo") ja minulla on edelleen suuri palvojakunta.
4. Ai niin ja olen myös urheilullinen!
5. Kuka on tuo kaunis kiiltäväturkkinen näytön sulostuttaja *aahh*. Hänelle kannattaa antaa kuivakalkkunaa, heti!

6. Minun linjojani hieman sotki 2 pentuetta, mutta tiukalla treeniohjelmalla sain vatsanahkani timmiksi nopeasti niiden pikkuisten lähdettyä maailmalle seikkailemaan.7. Aina välillä vielä muistelen rakkaita lapsiani, ja tällöin kannan mamille sijaispennun kurnahtelujen ja haikean laulun kera. Se vauvani on sellainen pieni pala lampaantaljaa. Tämä tapa lähti ensimmäisen pentueen aikana elämään, kun mami kielsi raahaamasta niitä pikkuisia kokoa ajan sinne missä hän oli. Pentujen sijaan tyydyin sitten viemään hänelle karvaisen nahanpalan, jotta hän saisi jotain mitä paijata, kun minä olin hoitamassa omiani.

8. Minun läheisin on ihmisäippä. Sitä minä palvon, se on maailman napani.

9. Aamuisin suuntaan odottamaan tietokonepöydälle, koska tiedän että sinne sekin suuntaa ensimmäiseksi ja saan aamunavaus-rapsutukset.


10. Meillä oli ennen iltanameja, nyt aamupalan alkunamit. Tämä on kuulemma minun syytäni! Mitä sille voi jos on perso kaikelle muulle kuin itse ruualla, ja vahingossa jämähti iltaisin vaan odottamaan iltanamipurkin avautumista, eikä ilta ruoka enää kelvannut.

11. Kyllä minulle ruokakin maistuu, sitä annosta pitää vaan ensin koristella hieman raksumurskalla tai vaikka minttunapeilla.

12 .Ulkoilu ei ole kissojen hommaa, sitä varten on koirat. Hankkisi sellaisen, jos haluaa narunpäähän ulkoiluttajan itselleen!


13. A niin kuin aby, A niin kuin AURINGONPALVONTA. Se kuuluu kissoille ja siinä minä olen haka!







14. Rintarapsutus on parasta mitä tiedän. Nousen takajaloilleni kättä vasten aina kuin mami alkaa rapsuttamaan minua etutassujen välistä, ja se on niiiiin ihanaa!

15. Jos saisin valita voisin ryhtyä herneviljelijäksi. Eli siis minun herkkuani ovat ruohon lisäksi, ihanat herneenversot.

16. Tykkään jalkakeinusta. Mamin istuessa toinen jalka ilmassa, oitis nousen etutassuillani sitä vasten ja sitten alkaa keinutus!

17. Osaan olla hulja! Mutta ihan oikeasti hei, vaikka ilmeeni on 99%sesti aika v-mäisen oloinen, olen kaikkea muuta sisältä. Se on tuo pärstän ilmiasu joka on minulle ominainen, vaikka oikeasti olen oikein pehmoinen ja hellä.
18. Olen huumorintajuinen. Eteenkin jos Chili putoaa mäyräkoirapäivinä pöydältä piehtaroidessaan siinä, tai kun Chili saa päähänsä kissanruuat niin että liemet vaan valuu sen turkkiin. Elämä on täynnä tilannekomiikkaa ja minä haluan olla estradilla vastaanottamassa sitä! Silloin minä hymyile ja menen juosten kertomaan kaikille mitä hauskaa tapahtui.

19. En siedä epäonnistumisia, ei ole mitään nolompaa kuin venytellä ikkunalaudalla makoisasti ja pudota sieltä kyljelleen mätkähtäen maahan *ei kai kukaan nähnyt!?*.

20. Patteri, siitä tämä kissa tykkää, patteri sitä kissa rakastaa! Kaikki keinot, asennot ja yritykset on sallittua kylminä päivinä.


21. Kun minulle iskee hepuli, muut saa kyytiä. Toivottavasti ne tajuaa, se että huudan, ärjyn ja jahtaan niitä kerran päivässä, on ihan OIKEASTI tapani leikkiä (toim.huom. ovat jo oppineet mistä on kyse) . On vaan tosi kiva päästää kaikki energia valloilleen ja en kykene siinä pidättelemään intoani.

22. Olen aito sylikissa, kuten Mambo ja Chilikin. Meillä mamin nenänpää saa minulta pesun päivittäin silitystuokion lomassa. Aamuin, illoin ja pari kertaa päivässä myös hurisen sylissä/kainalossa polkien, ja työntäen nenun mamin kaulalle tai kyynärtaipeeseen.

23. Nukkuminen on ihanaa, olen nautiskelija kaikin puolin sillä saralla. Pedit on ihan kivoja, mutta en minä niitä kaipaa.

Saanko esitellä uimahyppyasentoKylkirulla
Pystyrulla

Hylje

24. Olen pussi-addikti. Tämän vuoksi minulta on kielletty muovipussit. Mikä olisikaan ihanampaa kuin kietoutua muovipussin uumeniin rullalle ja ottaa nokoset.


25. Aurinko alkoi paistamaan, nähdään ikkunalaudalla!

1 kommentti:

Karvalapset kirjoitti...

Tuo "hylje" on kyllä ihan hulvaton! XD